Pojazdy szynowe
/ Produkty / Pojazdy szynowe
Pojazdy szynowe
W menu po lewej stronie znajduje się lista oferowanych przez nas produktów, które moją zastosowanie przy wygłuszaniu pojazdów szynowych (zarówno tramwajów jak i pociągów). Po wybraniu danego produktu zobaczysz najczęstsze miejsce jego zastosowania oraz szczegółowy opis ze zdjęciami.
MAAD HYDROFIBER 15-25
( Hydrofiber )
Poliestrowa, lekka, niedrażniąca włóknina zbudowana ze stopu mieszanki włókien. Materiał stosowany jako izolacja termiczna i akustyczna. Poliester charakteryzuje się bezpieczeństwem podczas montażu oraz użytkowania.
MAAD PLW RailFloor PH_HL3 LIAQ
Podłogi z najwyższej jakości sklejki, spełniające wymagania normy EN45545-2 z dwustronną warstwą fenolową oraz możliwością zabezpieczania krawędzi przed wilgocią.
Podłoga z wkładką głuszącą z korka i gumy o grubości 2 lub 3 mm, umieszczonej symetrycznie w środkowej warstwie płyty.
Wkładka stanowi dodatkowe wygłuszenie i redukuje wibracje.
MAAD MF 10 HYDRO PROTECT
( Pianka melaminowa hydro )
Elastyczna, dźwiękochłonna pianka na bazie żywicy melaminowej w specjalnej wersji hydrofobowej. Pianka została stworzona z myślą o problematycznych miejscach narażonych na wilgoć i ciecze.
Wyjątkowa struktura materiału sprawia, ze charakteryzuje się głównie :
- niespotykanie niską wagą (ok 9 kg/m3),
- wysokim poziomem absorpcji dźwięków (do 90 %),
- doskonałym współczynnikiem przenikalności cieplnej,
- możliwość stosowania w temperaturach od (-200°C do 240 °C),
- niepalność potwierdzona certyfikatami.
- odporność na wilgoć
MAAD MF 10
( Pianka melaminowa )
Elastyczna, ekstremalnie otwarto komórkowa pianka na bazie żywicy melaminowej. Wyjątkowa struktura materiału sprawia, ze charakteryzuje się głównie :
- niespotykanie niską wagą (ok 9 kg/m3),
- wysokim poziomem absorpcji dźwięków (do 90 %),
- doskonałym współczynnikiem przenikalności cieplnej,
- możliwość stosowania w temperaturach od (-200°C do240 °C),
- niepalność potwierdzona certyfikatami.
MAAD MF 10 ALU
( Pianka melaminowa alu )
MAAD MF 10 PUR
( Pianka melaminowa z warstwą poliuretanową )
MAAD RF RAIL TECH
( Flexible elastomeric foam )
MAAD RF RAIL TECH ALU
( Flexible elastomeric foam )
Czarna, zamknięto komórkowa elastyczna pianka elastomerowa bez halogenów (chlor, brom, fluor) oraz PCV z dodatkową warstwą aluminium. Antybakteryjna, bez zawartości freonów.
Izolacja termiczna stosowana w branży kolejowej oraz wszędzie tam gdzie występuje wysoki standard bezpieczeństwa w przypadku pożaru.
MAAD RF LIGHT PREMIUM DB
( Flexible elastomeric foam )
Czarna, zamknięto komórkowa elastyczna pianka elastomerowa pokryta powłoką dodatkowej bariery akustycznej.
Niezwykle elastyczna i lekka izolacja akustyczno-termiczna do zastosowań w przemyśle oraz budownictwie. Połączenie dwóch rodzajów pianek zamknięto komórkowych pozwala na uzyskanie świetnej bariery akustycznej.
MAAD HYDROFIBER 15-25 ALU
( Hydrofiber )
Poliestrowa, lekka, niedrażniąca włóknina zbudowana ze stopu mieszanki włókien. Materiał stosowany jako izolacja termiczna i akustyczna. Poliester charakteryzuje się bezpieczeństwem podczas montażu oraz użytkowania. W specjalnej wersji hydrofobowej z warstwą aluminium.
MAAD PF 20FR
( Włókno poliestrowe )
MAAD PEX 30 FR
( Whisper FR )
Whisper FR jest nieusieciowaną pianką polietylenową zamknięto-komórkową, której dość duże komórki zostały otwarte w trakcie procesu produkcji. Efektem tego procesu jest lekki materiał doskonale absorbujący dźwięk. Pianka jest ognioodporna- certyfikowana, przetestowana pod kątem rozmaitych zastosowań w transporcie, transporcie publicznym, motoryzacji, urządzeniach, elektronice i budownictwie. Ze względu na wytrzymałość mechaniczną laminowana pianka Whisper FR może być montowana w charakterze samonośnych paneli.
MAAD PLW RAIL FLOOR PH/HL3
( Sklejka )
Podłogi z najwyższej jakości sklejki, spełniające wymagania normy EN45545-2 z dwustronną warstwą fenolową oraz możliwością zabezpieczania krawędzi przed wilgocią.
MONIFLEX
( Moniflex )
MONIFLEX składa się z przezroczystych arkuszy izolacji. Jest to idealny materiał dla każdej aplikacji, gdzie ważne są odporność na wilgoć i wstrząsy w połączeniu z niską wagą. Z tego i innych powodów, MONIFLEX jest szeroko stosowany w przemyśle transportowym i budowlanych. Najczęściej stosowany jest w pojazdach szynowych pasażerskich oraz jako izolacja stosowana w przemyśle stoczniowym. W świetle obecnych obaw dotyczących ochrony środowiska i wykorzystania zasobów naturalnych, MONIFLEX jest oczywistym wyborem jako materiał izolacyjny (spośród materiałów izolacyjnych).
MAAD GLF ALU
( Włókno szklane )
Mata z włókna szklanego (stebnowana nicią). Mata stosowana jest jako izolacja termiczna oraz akustyczna w miejscach narażonych na wysoką temperaturę (do 600°C) . Dostępna w grubościach 7mm oraz 14mm z warstwą klejąca lub bez.
Materiał występuje również z warstwą Aluminium, chroniącą włókno przed cieczami i smarami.
MAAD SNK FORM
( Plastoform )
Elastyczna, termoformowalna mata na bazie kauczuku syntetycznego o wysokiej wadze powierzchniowej- służy do tłumienia dźwięków uderzeniowych.
Wysoka gęstość produktu pozwala na uzyskanie wysokich współczynników odbijania dźwięków. Specyfikacja pożarowa Plastoformu dopuszcza użycie materiału w pojazdach komunikacji publicznej.